طراحی داخلی اداری
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

طراحی داخلی اداری

 

 

اگر به فکر مدرن کردن و به روز کردن محیط اداری خود می باشید ما می توانیم در آرک مایان پروژه طراحی داخلی اداری شما را به صورت کامل منحصر به فرد و مدرن طراحی و پیاده سازی نماییم.آرک مایان با دارا بودن چندین سال تجربه حرفه ای در سطح اول کشور و همچنین با دارا بودن کادری مجرب و دوره دیده در خارج از کشور می تواند آنچه را که در ذهن می پرورانید را به واقعیت تبدیل نماید.ما با تسلط کافی بر علوم مختلف همچون رنگ شناسی و فنگ شویی و همچنین با دارا بودن متخصصین در زمینه معماری و صنایع چوبی می توانیم با تلفیق این علوم در نهایت برای شما طرحی منحصر به فرد و بسیار ویژه خلق نماییم. نکته مهمی که که آرک مایان را با سایر شرکت های دیگر متمایز می کند در خلق آثار برای اولین بوده و نه اینکه از دیگر طرح های بوجود امده الگو برداری و کپی نماید.

اصولا در طراحی دکوراسیون داخلی باید با تسلط کامل بر چندین علم از جمله فنگ شویی و زیبایی شناسی و همچنین دانستن علم رنگ ها و تلفیقی از این علوم به همراه تخصص در زمینه معماری دست به خلق آثاری نو و بکر در این زمینه زد. البته باید طراح حتما با در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی محلی که در ان کار می کند همچنین با توجه به کارایی محیط مورد نظر حتما در طراحی های خود موارد فوق را نیز لحاظ نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی

 

آرک مایان برای دکوراسیون داخلی اداری شما با توجه به موضوع کاریتان طرح و ایده ارائه می دهد.مثلا اینکه نوع ارباب رجوعی که قرار است به ان اداره بیاید و همچنین نوع رنگ سازمانی که اداره فوق احیانا دارد و مواردی از این قبیل را در نظر گرفته و با استفاده از انواع متریال های موجود از قبیل چوب-فلز و شیشه و ام دی اف و دیگر موارد برای شما طرح های بی نظیر و منحصر به فرد را پیاده سازی می کند.در این رابطه حتما در حین کار شما نیز در جریان قدم به قدم کار قرار خواهید گرفت تا در نهایت طراحی انجام شده همان چیزی باشد که شما خواسته اید.

 

شاید بتوان در منزل با سلیقه خود از انواع رنگ بندی ها استفاده کرد و یا نوع چیدمان مبلمان را نیز با توجه به سلیقه هر فرد تغییر داد اما طبعا در یک محیط اداری با توجه به موضوع ان اداره و حتی اینکه آیا اداره خصوصی است و یا جز یکی از ارگان های دولتی می باشد همه چیز تفاوت خواهد کرد و می بایست در ساختار یک چارچوب از قبل تایین شده به ایجاد طرح و رنگ بندی و چیدمان بپردازیم.محیط اداره به دلیل اینکه مشتریان و ارباب رجوع با سلایق مختلفی به انجا مراجعه می کنند باید الگو گرفته از یک طرح ایده آل باشد تا در نهایت بتواند موجب رضایت مندی  مشتریان آن اداره شود.همچنین باید توجه داشت که اگر اداره فوق دارای رنگ خاص سازمانی می باشد حتما در طراحی  و اجرای دکوراسیون اداری ان از رنک مورد نظر به شکلی که مشخص کننده نماد ان اداره باشد استفاده بهینه شود.همچنین ایجاد محیطی که در ان هم کارمندان احساس رضایت مندی کامل داشته باشند و هم مشتریان با آرامش تمام به درخواست های خود بپردازند مهم بودن موضوع را دو چندان خواهد کرد.معمولا باید دقت کرد که در  طراحی داخلی اداری استفاده از حالات و رنگ بندی هایی که ممکن است عموم انرا نپسندند خود داری نمود.همچنین نحوه نور پردازی نیز با توجه به صنفی که قرار است در آن کار شود می تواند بسیار متفاوت باشد.معمولا می بایست سایر قسمت های یک اداره به صورت مدرن طراحی شود و اتاق مدیریت نیز به صورت کلاسیک.

در طراحی داخلی مثلا اگر موضوع کاری اداره جات و ارگان های دولتی باشد نحوه اجرای کار بسیار متفاوت تر از انچیزی است که قرار است برای منازل شخصی و یا محیط های خصوصی اجرا شود. باید دید که آیا آن اداره دارای رنگ سازمانی خاصی است؟ آیا اداره فوق جز ارگان های نظامی محسوب می شود؟ مراجعه کنندگان ان از چه قشری از جامعه هستند؟ و ده ها سوال دیگر و حتما باید بریایه  کاری که در این خصوص انجام می گیرید در یک چارچوب مشخص صورت پذیرد.

طراحی داخلی

تناسب سبک مبلمان امري بديهي است که در قسمت مبلمان منزل به طور کامل به آن اشاره شده است. اما نکتۀ قابل توجه اين است که تضاد سبکي در فضا هاي مجزا مانعي ندارد بلکه اين تضاد خود به تفکيک فضا ها کمک بسزايي مي کند. براي مثال اتاق مديريت با طراحي و مبلمان کاملاً کلاسيک در کنار فضاهاي ديگر که مدرن طراحي شده اند مانعي ندارد، بلکه اين فضا را از بخش هاي ديگر مجزا مي سازد.نکتۀ ديگري که بايد به آن اشاره کنيم اين است که براي طراحي و تجهيز فضاي اداري معمولاً از سبک مدرن استفاده مي شود و اتاق مديريت نيز کلاسيک طراحي مي شود.در این خصوص پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب نمایید با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸  و  یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به دفتر آرک مایان از آخرین پروژه های انجام شده در این زمینه نیز دیدن نمایید.ما برای شما بهترین دکوراسیون داخلی دفتر کار را می توانیم طراحی و اماده سازی نماییم.

طراحی داخلی اداری

در نهایت اگر بخواهید می توانید با واگذاری پروژه خود به آرک مایان از ما طرحی منحصر به فرد و بسیار ویژه را بخواهید و ما با در نظر گرفتن تمامی موارد و با تسلط کافی بر علومی همچون رنگ شناسی و علم فنگ شویی و با دارا بودن متخصصین در زمینه معماری و صنایع چوبی سعی خواهیم کرد تا در طراحی داخلی اداری شما از جدیدترین و در عین حال مدرن ترین روش های دکوراسیون داخلی استفاده نماییم و محیطی را برایتان فراهم نماییم تا هم برای کارمندان و هم برای مشتریان سراسر فضایی همراه با آرامش و رضایت را به همراه داشته باشد.ما سعی خواهیم کرد در آرک مایان یکی از بهترین طراحی داخلی که می توان برای محیط اداری پیاده سازی کرد را برایتان ایجاد نماییم تا هم ارباب رجوع و هم کارمندان همگی در ان احساس راحتی و ارامش داشته باشند.با ما بهترین دکوراسیون اداری را تجربه خواهید کرد.

 

طراحی داخلی اداری

 

طراحی داخلی اداری

 

طراحی داخلی اداری

 

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری

 

 

 

 

 

 

 

از دیگر مطالب سایت نیز دیدن نمایید :

 

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی 
طراحی داخلی مطب
طراحی داخلی اداری
دکوراسیون داخلی اداری 
طراحی داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل
طراحی داخلی مغازه
طراحی ویترین مغازه 
دکوراسیون داخلی مغازه
بازسازی ساختمان
شرکت طراحی داخلی

طراحی سقف کاذب
سقف کاذب کناف
دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون مغازه

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری

دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی مغازه





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: